Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Απάντηση της Ράνιας Σιδερύδη σε συκοφαντικά σχόλια.

 Το γκριφονάκι ειναι σπίτι μου. 
Δυστυχώς δεν έχω τον χρόνο να απαντάω σε κακόβουλους ανθρώπους και στα σχόλιά τους. Εχοντας ηδη 22 υιοθετημένα σκυλάκια στο σπίτι μου, δεν έχω την ανάγκη να αποδείξω τίποτα και σε κανένα.
ΑΠΟΡΙΑ γιατι αυτή η επίθεση στο Σωματείο μας και στο προσωπό μου!! Γιατί 3 μηνές που είναι στο δρόμο το γκριφονάκι,αφου εισαστε τόσο φιλόζωοι, δεν το πήρε κάποιος απο εσας σπιτι του?
Ο Sotos Anastasia φαινεται οτι εχει επιλεκτική μνήμη γιατί μιλήσαμε στο τηλ. και του είπα να πάρει το γκριφονάκι σπίτι του να του κάνουμε θεραπεία, μου απάντησε δεν μπορώ.
Το γκριφονάκι όπως είπα είναι σπίτι μου και ξεκινήσαμε θεραπεία.
 Ο,τι κάνω το κάνω για τα αδεσποτα και μόνο. 
Καληνύχτα σας και ελπίζω να κοιμάστε με την συνείδησή σας καθαρή.